مدير كل اوقاف و امور خيريه استان سمنان از ثبت ۷۳ موقوفه جديد طی سالجاری در استان خبر داد و گفت : تاكنون ۴۵ ميليارد تومان سرمايه گذاري در بحث ساخت و ساز و احياي موقوفات در استان سمنان صورت گرفته است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت الاسلام عبدالله واحدی، مدير كل اوقاف و امور خيريه استان سمنان وقف را عنصري بسیار ارزنده خواند و خاطر نشان ساخت: بايد بكوشيم موقوفات به سمت نيازهاي جامعه هدايت شوند و براي ترويج این سنت حسنه نياز به يك عزم ملي و جهادي داريم.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصريح كرد: تاكنون ۴۵ ميليارد تومان سرمايه گذاري در بحث ساخت و ساز و احياي موقوفات در استان سمنان صورت گرفته كه اين رقم تا پايان سال، به ۹۱ ميليارد تومان افزايش پيدا مي كند.
 
وی ضمن اظهار اینکه با نگاه مطلوب و ايده آل می توانيم در راه فرهنگ عظيم و با ارزش وقف در جامعه گام برداريم، گفت: تهيه طرح جامع عمراني در بقاع متبركه استان به عنوان اساس و زيربناي در دستور كار قرار دارد كه اميدواريم در آينده اي نزديك شاهد تغيير و تحول در حوزه كارهاي عمراني بقاع متبركه باشيم.
/2759/